21 Mart 2012 Çarşamba

Yenilenen trend :Loafer ayakkabılar

Birkaç yıldır zaten hayatımızda olan loafer ayakkabılar bu sezon patladı diyebilirim.Özellikle renkleriyle:)Zaten oldukça renkli bir sezon geçirecekken bu ayakkabılarında siyah ve kahverengilerden kurtulmuş olduklarını gördüm ve hepsine bayıldım diyebilirim.İlk 1930larda çıkan bu ayakkabılar 70lerde çok moda olmuştu ve şimdi tekrar yaşıyoruz.Düz olanlarının rahatlığına diyecek yokken topukluları da ayrıca çok şık duruyor.Tabi bu sefer sadece bayanlar için değil esas erkeklerin modası da loaferlerden geçiyor:)


















8 yorum:

  1. Bende çok beğeniyorum bu loferları hatta ilk resimdekine bayılıyorum lovely shoes da gördüm ama alışveriş yapmaya üşendim ta çinden gelicek:(((

    YanıtlaSil
  2. :)evet haklısın bende yurtdışı alışverişlerine hep üşeniyorum bide gelmesi uzun sürüyor çok sıkıcı, sabırsızımdır biraz:)ilk resmdeki ayakkabının markası miu miu diye hatırlıyorum çok şık gerçekten

    YanıtlaSil
  3. bu sezonun en rahat kullanılabilecek modası kesinlikle loufer'lar ;)görseller harika..

    www.fashionmini.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. olsun olsunn çok rahat oluyor bunlar yaa:)) hem de sevimliler daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlılar çokta rahat görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil