25 Şubat 2012 Cumartesi

Biscolata Erkekleri İzmirde

Reklam kampanyalarının dikkat çekmek için şimdiye kadar kullandığı güzel bayanların yerini ilk kez biz bayanlara hitaben yakışıklı erkekler aldı.Eh bence çok da mantıklı çünkü herkes biliyor ki ürün ne olursa olsun aslında tüketim ve alışveriş canavarı olan her zaman kadınlardır.Ki bu bir çikolataysa eğer..:) Sonuç malum oldukça dikkat çekti ve biscolata erkekleri çok konuşuldu.Hatta Türk erkekleri bu reklamın kendilerini biscolatadan soğuttuğunu iddia ettiler.Bu bir kıskançlık tabiki):Şimdide biscolatanın yeni ürün tanıtımı için bu yakışıklıları getirmişler..Bornova Forum kipa da ve birkaç yerde daha biscolata erkekleri elleriyle biscolata yedirdi ama biscolatalardan ziyade kendileri çoook daha ilgi gördüler.Bakııın:)






3 yorum:

  1. aa ben ne kaçırmışım tühh bugün gittim ama ben foruma nese artık baya izdiham olmuş hii hiç izmir kızlarına yakıştıramadım:)
    http://stylish-who.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  2. ben de o gün Kipa'daydım tesadüf eseri, gördüm Biscolatacıklarımı ve hayal kırıklığı.. Hiç reklamdaki gibi değiller bence :))

    YanıtlaSil