19 Şubat 2012 Pazar

Haftasonu Alışverişi :)

Bu hafta kendimi yine biraz bakım ürünlerine verdim.Özellikle saçlarımdan şikayet etmeye başladığım şu günlerde arkadaşımın da önerisiyle kendime SYOSS şampuan ve saç bakım maskelerinden aldım hemen.Kullanmaya başlayalım bakalım ne gibi bir fark olacak.Kış ayarında saçım çok yıprandı ve kuru kuru oldu umarım bir faydasını görürüm bu ürünlerle.Kullanan varsa da görüşlerinizi alabilirim arkadaşlar:)
Bende ilerleyen zamanlarda yorumlarımı sizlerle paylaşırım.

Tabi haftasonu mağazalara bakmadan olmaz.Hemen mangoda neler var diye bir baktım vee harika çantalar ve bir tane de sandalet beğendim.Hemen alınacaklar listesine ekledim bunlarıda:)

Bu bowling çantalarını beğendim çok kullanışlı görünüyor ama kararsızım çünkü shoppers çantalarda renk seçenekleriyle çok güzeller.




Tabiki ayakkabılara da bakmadan olmaz harika topuklu ayakkabılar vardı ama ben en çok bu sandaleti beğendim.Bütün Mango mağazalarında bulabilirsiniz.Ben şimdilik biraz bekliyorum çünkü birşeyi aldığım zaman hemen giymek istiyorum ve daha bahar günlerine çok var:(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder