7 Mayıs 2012 Pazartesi

İstanbuldan İzmir'e Mezuniyet elbisesi arayışları

Bu sıralar blogcuğumdan biraz uzaklaştım neden mi mezuniyet elbisesi takıntım yüzünden istediğim gibi birşey bulamadığımdan 1 haftadır keyifsiz isteksiz can sıkıcı bir şekilde dolanıyorum etrafta .Gecen hafta da istanbuldaydım hem biricik ablamla gezdim tozdum hemde bir yandan elbise arayışlarıma orada da devam ettim.Ama bir sonuç çıkmadı.Koskoca modanın merkezi istanbul diyecesiniz evet ama genellikle beğendiğim elbiselerin fiyatları bütçeme de uymayınca biraz moralim bozuldu diyelim.Neyse İzmir e döndüm sonunda ve burada da arayışlarımı hızlandırdım.İzmir de olup elbise arayışında olanlar için birkaç tavsiye vereyim gerçi sınırlı yinede şöyle bir alsancak çankaya gezdiniz mi keşfedebilirsiniz.Ama ben yinede istediğimi bulmakta zorlandım.
Öncelikle ilk önerim Sagaza Madrid olabilir ki şahane elbiseleri bulunuyor defilelerini izleyenleriniz varsa.








Alsancak talatpaşa bulvarında tam köşede üst kat.Elbise fiyatları ortalama 1000tl den başlıyor.
Yine aynı caddede biraz ara sokakta kalan Mia butik var orada da isteğinize uygun çok hoş ipek kumaşlardan elbiseler bulabilirsiniz kaliteli elbiselerdi gerçekten burada da fiyatlar 1000-3000 arası gibiydi.


Genellikle bana herkesin ilk tavsiyesi de apple butik oldu alsancak ve egeparkta mağazaları bulunan bir butik, içerisi küçük ve az sayıda seçenek vardı ve pek hoşuma giden birşey olmadı açıkçası fiyatları diğer yerlere göre daha uygundu 300-1000 arası birşeyler bulunabilir.


Bunların dışında istanbuldayken baktığım vakkorama bcbgmaz azria beymen gibi mağazalara da uğrayın derim  sade ve şık elbiseler düşünüyorsanız da kesinlikle vakkorama en iyisiydi.


Esas bahsetçeğim şeyi unutuyordum:) sonunda izmirdeki küçük butikleri gezdikten sonra harika bir mağaza buldum.çok şık ve tam benim tarzıma yakın elbiselerin bulunduğu bir yer adı ne diye sorarsanız gerçekten bilmiyorum heyecandan adına bakmayı unutmuşum ama yerini avucumun içi gibi biliyorum:) orada  3adet elbise beğendim ve şuan hangisini alsam diye çok kararsızım bakalım bu hafta belli olacak.


 Yine sadece fikir olsun diye araştırdığım elbise modellerine bakarak ilham alabilirsiniz diye düşünüyorum:)
















2 yorum:

  1. Merhaba
    bende elbise arayışı içindeyim.o 3 elbise beğendiğiniz yeri belirtmemişsiniz.nerede acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinç Ürkmez.Eminim bu senede çok güzel tasarımları vardır diye düşünüyorum bakmanızı tavsiye ederim.

      Sil