27 Şubat 2012 Pazartesi

Jean Gömlek nasıl giyerim

Jean gömlek modası birkaç yıldır devam ediyor ve bu ilkbahar sezoununda da oldukça bulunuyor.Ama ben nedense jean gömleklerin sadece açık renk olanlarını seviyorum yani sezonun da modasına daha uygun olan süt mavisi rengi olanlarını.Hele ki koyu renk jean üzerine bu pastel rengi jean gömleklerden giyenler favorim.Bende böyle kullanmayı seviyorum ve bahar aylarına daha çok yakıştırıyorum.Eee artık herşeyi bahar aylarına göre düşünme vakti.Dediğim gibi açık renk jean gömlek altınada ispanyol paça koyu renk jean şu sıralar en çok kullandığım stil oldu.



 Gömleğini kısaltmak isteyenlere alttan bağlama seçeneğinide kullanabilirsiniz.Ben çok seviyorum.




Jean gömleklerimizin bu sezon biraz da boyları kısaldı eski tunik gibi olanlar ortalıkta pek görünmüyor.




2 yorum:

  1. ben de jean gömleklere bayılıyorum özellikle açık renkli ve çok ince olanlara:)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle yaz aylarında bile ince bluzlarımın üzerine ceket yerine kullanabiliyorum
    :)

    YanıtlaSil