22 Şubat 2012 Çarşamba

Bahar geliyoor Alınacaklar Listem

Baharın yavaş yavaş kendini göstermesiyle  2012 bahar sezonunun mağazalarda yer almaya başlamasıylaa alınacaklar listem kendini gösterdi diyebilirim. Hemen soft renklerden oluşan skinnylerden mümkünse sarı yada pembe edinmeliyim dedim.Yada çiçek desenli açık renkte olanları da şahane.Ve sandaletlere özenerek bakıyorum çünkü renk renk cıvıl cıvıllar.Özellikle ZARA nın ayakkabı ve sandalet modellerine bayıldım.Ama bunları giyebilmeme daha çok var tabiki:( yinede listemde güzel bir dolgu topuk sandalete yer var.Birde ben şu şeffaf furla çantalara bayıldım.Ama İzmirde nerede bulabilirim bilemiyorum.Gerçi biraz riskli kullanım açısından ama yinede çok eğlenceli bir çanta.Tabiki beyaz elbise olmazsa olmaz altına siyah açık ayakkabılarla bahar akşamlarında en rahat stillerden biri.Uzun tül etekli bir elbise yada eteklerden de gözüme kestirdim:) Daha şimdiden başladım bakalım önümüzdeki aylarda bu wishlist uzayıp gidecek dolup taşacak gibi duruyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder