5 Şubat 2012 Pazar

Gülcan ARSLAN ın duru güzelliği

İnsan dizi film izlerken şöyle bakılası bir yüz görmek istiyor bence en azından benim için öyledir her zaman.Bir film izlerken benim yaptığım o filmin içine girmek ve kendimi oradaki ( genellikle başroldeki kız) bir oyuncunun yerine koymak olur.Ama bu sıralar şöyle diziyi izlerken beğendiğim ay ne hoş bir kız bu dediğim biri varsa o da Gülcan Arslan.
Oyuncu olarak zaten başarılı buluyorum karakterin hakkını veriyor.Ama benim ilgilendiğim kısım biraz özel hayatı ne sevdiği yediği makyajı giyimi arkadaşları vs. biraz baktım fakat fazla bir bilgi bulamadım çünkü kendisi popülerlikten uzak durmaya çalışan bir oyuncu arkadaşımız.Okuduğum birkaç röportajında da bunu açıkça dile getirmiş zaten.
Set dışında pek fazla makyaj yapmadığını (ki bence çekimlerde de makyaj yapmaya fazla gerek duymuyorlardır çünkü çok doğal bir güzelliği var) modayı da çok fazla takip etmediğini söylemiş.Ama Özgür Masur un çizgilerini beğeniyorum ve takip ediyorum demiş.Eh şimdilik fazla göz önünde olmadığından başka bilgi yok.Ama bu kızın yüz güzelliğine ve hafif makyajına bayıldığımı söyleyebilirm. Çünkü birçok dizide kalıp gibi mat suratlar görmekten çok sıkıldım.
Buldukça da sizlerle fotoğraflarını paylaşırım burada:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder