24 Mayıs 2012 Perşembe

Ayakkabı araştırmalarım ZİDAYA

Mezuniyet elbisemin altına ayakkabı almak için günlerce mağaza gezdikten sonra hiçbirşey bulamayıp zidaya nın sitesinden birsürü ayakkabı beğenmeme ne diyorsunuz.:)İnternet alışverişi çok yaparım ama ayakkabı konusunda pek cesaret edemem.Belki ayağıma olmaz, rahat edemem, geç gelir vs vs yani kısaca şöyle ayağıma deneyip heh evet oldu alıyorum deyip çıkmak gibisi yoktur ama zidaya.com un ayakkabı seçeneklerini görünce gerçekten şaşırdım.Gezdiğim mağazalarda bu kadar seçenek yoktu ve cesaretimi toplayıp 1çift ayakkabıda karar kıldım bakalım gelince görücem nasıl olduklarını.Ama ondan önce sadece benim gibi abiye değil ne tarzda olursa olsun ayakkabı almayı düşünen varsa mutlaka baksın derim:)



öncelikle birçok üründe indirim var yani her bütçeye uygun ayakkabı bulabilirsiniz

NR39un birçok modeli mevcut çılgın bir tercih yapmak isteyenlere hepsi çok şirin seçmek zor


Du Monde nin ayakkabılarına bayıldım özelliklede su yeşili ayakkabı çok zarif
Du Monde
Du Monde

Francesca Mia

Vee bende sonunda aradığım gümüş rengi ayakkabıyı Francesca Mia dan buldum:) tam aradığım gibi bol platformlu..:)

Francesca Mia


Francesca Mia






5 yorum:

  1. Bir haftadır Tüm Alışveriş sitelerine ve Ayakkabı sitelerine gezdim Kafam iyice karıştı hepsi çok güzel fakat ben öyle çok topuklu ayakkabı giyen biri değilim ama davetlerde lazım oluyor illaki kadını gösteren ayakkabı birazda. Neyse sonuç olarak hem rahat hem şık bir ayakkabı nasıl seçmeli? Önerilerinizi bekliyorum ...

    YanıtlaSil
  2. Aslında platform ayakkabılar çok topuklu olmasına rağmen önden de yükselttiği için rahat olabiliyor ancak ayakkabının rahatlığı çok önemli bazen minicik topuğu olan bir ayakkabı bile çok rahatsız edici olabiliyor.Ama benim düşüncem genellikle ön burnu ve arkası açık olan yani sandalet tarzı topuklu ayakkabılar daha rahat oluyor sıkıştırma yapmadığı için,ve tabiki ayakkabının malzemesi kalitesi de çok önemli,eğer genellikle ayakkabıda sorun yaşıyorsanız Kemal Tanca nın modellerini bir deneyebilirsiniz genellikle etrafımdan çok rahat olduğunu duyuyorum.Umarım yardımcı olabilmişimdir..

    YanıtlaSil
  3. amazing shoes!love them all!

    YanıtlaSil
  4. Bu site süper çok güzel ayakkabıları var gerçekten :)

    Bloguma ve de Oi Arte Brezilya tasarımı ayakkabı çekilişime bekleriim :)
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  5. Hello, dear! You have a great blog and interesting fashion! Let's follow each other! Now, I'm your follower, waiting for you at home, please!))))))

    YanıtlaSil