16 Mart 2012 Cuma

Bu SABAH sabaha yatağımda başladımmm



Çok acayip bir başlık oldu ama doğrusu bu oldu bence çüünkü bugün okula gitmedim tabi böyle durumlarda genelde bu saatlerde uyumayı tercih ediyordum :) şöyle 11e kadar falan ama o da olmadı çünkü benim canım ev arkadaşım evden çıkarken evin kapısını açık unutmuş apartman sakinleride beni uyandırdı kapınız açık dediler.sersem sersem kalktım pijamalarımla olayı anlamaya çalıştım.Hatta bir ara acaba eve hırsız mı girdi bile dedim:S Herneyse sonuç olarak tekrar uyuyamadım da,yatağın keyfini çıkarayım dedim.Radyoyu açtım JOYFM ,maillerimi kontrol ettim , gazetelere baktım  ee dedim bloguma bakmadan olmaz:)
Kahvaltımızıda yatağımıza getiren yok madem ne yapalım kendimiz hazırlarız dediim koştum sıcacık çayımı hazırladım 
Maalesef kahvaltımın bu olmasını tercih ederdim ama değil:( 
en azından evimin önünden simitçi geçiyor ki beni bu dertten kurtardı çıtır simit imdadıma koştu daha ne isterim 

işte böyle böyle henüz kalkmaya niyetim de yok şuan işte çalışanları düşününce yazın yaptığım stajı düşününce ve son senem ve öğrenciliğimin son birkaç ayı olduğunu düşününce bu keyfi kendime az bile buldum.İşlerinde çalışanlara kolay gelsin diyorum ben dergimi okuyarak bir bardak daha çayımı içmeye dönüyorum
XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder