16 Mart 2012 Cuma

Esquire ''Yılın Adamları''nı SEÇTİ

Her zaman bayan dergilerini karıştırıp moda kılık kıyafet makyaj inceleyecek değiliz ya diyerek biraz erkeklerin  dünyasına bakalım dedim ve Esquire dergisinin yapmış olduğu bu çalışmayı gördüm.Ankete daha önce katılmıştım bu yüzden sonuçlara bakmalıyım dedim :


Esquire ''Yılın Adamları''

EN KARİZMATİK ERKEK
Diğer seçenekler Nejat İşler ve Erdal Beşikçioğlu idi ve ben Nejat İşler demiştim:)

Esquire ''Yılın Adamları''

EN GELECEK VADEDEN ERKEK : CAN BONOMO
Burak Özçivit ile başabaş gitmişler.

Esquire ''Yılın Adamları''

EN BAŞARILI ERKEK : Nuri Bilge CEYLAN




Esquire ''Yılın Adamları''

EN KISKANILAN ERKEK : Kıvanç TATLITUĞ
Açık ara farkla seçilmiş Kıvanç ,arkasından gelen kişi ise Acun ILICALI

Esquire ''Yılın Adamları''

EN ANTİPATİK ERKEK : Nihat DOĞAN
:)

Esquire ''Yılın Adamları''

EN GÜVENİLİR ERKEK : Serdar KILIÇ

VEE TABİKİ BİZİ İLGİLENDİREN KISIM ŞİMDİ

Esquire ''Yılın Adamları''

EN STİL SAHİBİ ERKEK ;) : ENGİN ALTAN DÜZYATAN
Doğrusu ben Murat BOZ seçilir diye düşünmüştüm bu duruma biraz şaşırdım ama olabilir tabiki
yinede ben bir Murat boz stili paylaşabilirm:)
















4 yorum:

  1. antıpatık olan doğru:)) yalnız su Bonomoyu sevemedım ben yahuu bılmem neden elektrık alamıorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıYorum sana bende pek ısınamadım ;)

      Sil
  2. Ben de stil sahibi erkek unvanı için Muraat Muraaat diye haykırabilirim :))

    YanıtlaSil