17 Mart 2012 Cumartesi

MİM'lenmişim

Blogunu severek takip ettiğim Sonsuzadekyanlz arkadaşım beni mimlemiş bende hemen cevaplandırdım hoşuma da gitti çok keyif aldım doğrusu hep isterim artık:)



1.Hırs:En ucuz güzellik ürününüz hangisi?En pahalı güzellik ürününüz hangisi? 
En ucuz güzellik ürünüm valla tam bilemedim ama ojedir herhalde diye düşünüyorum :) sonuçta 50 tl ye de ojeler var ve asla almam:)En pahalı ise sanırım fondoten , cilt önemlidir değerlidir diyerekten biraz kesenin ağzını açarım Cliniq in fondotenini kullanıyorum 3yıldır.


Öfke:Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var?(Yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra yine ona dönüyorsunuz v.s) 
Nane yeşili bir göz farım var benim böyle toz şeklinde küçük bir top şişesi var çok severek almıştım zaman zaman kullanırım ama şişesinden her zaman o tozlar dökülür ortalığı yüzümü gözümü batırır bende bir süre kullanmam sonra tekrar denerim:)


3.Oburluk:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(İlla tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur v.s) 
En son aldığım PASTEL ojem tabiki de böyle kavuniçi renginde yiyesim geliyor ,bana turunçgil meyvelerini de hatırlatıyor.


4.Tembellik:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz? 
Hehe tabikide bu selülit kremlerim.En üşendiğim şeydir çoğu zaman düzenli kullanamıyorum oysa kullansam fena mı 


5.Gurur:Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor?(Yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin hissediyorsunuz v.s) 
Dove deo stick sürmeden çıkmam


6.Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler?(Güzellik mim'inde ne arıyor  bu soru,mantığını çözen bana da haber versin) 
Saç,eller,gözler :)


7.İmreniş:Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak istersiniz? 
Herşey olur aslında ama ruj severim renk renk nasıl olsa kullanırım diyerekten rujlarımın arasına yerleştiririm oh mis!:)


E BENDE MİMLEMELİYİM HEMEN BİRİLERİNİ HMMMMM!!Hadi kızlarr :)

Balköpüğü


Nur'Studio


moda sayfam süslü dünyam



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder