12 Mart 2012 Pazartesi

KISA BİR ARADAN SONRAAAA

Son günlerde blogumla ilgilenemedim amaa sebebim var hemde güzel bir sebep :) canım biricik arkadaşım mügecim haftasonu için muğla yollarından kalktı izmire geldi hem dedikodular birikmiştii hemde onun için izmir bir alışveriş cenneti.:)bol bol gezdik ama daha çok alışveriş yaptık diyebilirm.Tabiki onu izmirde en güzel ve pratik alışveriş yerleri olan Forum Bornova ve Alsancaktaki mağazalara götürdüm.Yeni sezon kıyafetleri görünce beni unuttu çıldırdı diyebilirm hahaha bilse buralarda ondan bahsettiğimi çok kızardı::)


 Mint yeşili kazaklar uçuk pembe blazer ceketler ayakkabı ayakkabı ayakkabı wallahi alınası ne varsa aldık kızımıza diyebilirim.Hatta 2gün yetmedi kozmetik alışverişini unutmuşuz mügişim ayrılırken evden benimkilerden alıverdi sen kendine nasılsa alırsın burdan deyip:) böyle işte bolbol güldük yemek yedik c.tesi gecemizi tabiki alsancakta geçirdik eğlendik  ama şimdi gidince kendimi boşlukta hissettim.sanırım havada kötüleşti güneş yüzünü gizledi yine keyfim yok işte eve kapandım bugün.ama olumlu yönlerinden bakalım bu yağmurlu günde güzel bir kahvaltı sonrası çayımı içerken blogumda bunları sizlerle paylaşmakta güzel :) bu da bugünden fotom cadı saçlarım şaşkın bakışlarımla evdeyim..:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder