6 Mart 2012 Salı

İLKBAHARIN DONDURMA RENKLERİ MODASI

Heryerde bir pastel renkler modadır furyası gidiyor.Bazı zamanlar mağazaları sezon başları şöyle bir gezip öff hiç birşey yok deyip çıkardım sanırım bu sezon benim modam.Çünkü mağazalarda yerini almaya başlayan bu soft limon sarıları kavuniçi turuncular sütlü maviler hepsi bana meyveleri hatırlatıyor.Hatta meyveli dondurmaları.Herşey sade ama çekici.öylee işte pek bi içim açıldı yani bahar gelsede etrafta görmeye başlasak.Zaten şu sıralar ne giysem bulamıyorum bir türlü, yeni birşey alsaan mevsime uygun olsun biraz daha bekle diyor insan.Ama ben dayanamadım tabiii kendime güzel bir su yeşili ince kazak aldım:) giydiğimde resmini paylaşırım.Ayrıcaa bu sıralar ve sanırım önümüzeki aylardaki favori ojem işte bu
turuncu olan tabiki aynısı PASTEL  no:85 var.













4 yorum:

  1. Superrrr bayıldım posta icim açıldı;)ojeler harika;) opuyorum;)

    YanıtlaSil
  2. beğenmene çok sevindim canımm öptüm:)

    YanıtlaSil
  3. aaa benim elim :D çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim =)

    YanıtlaSil