21 Ocak 2012 Cumartesi

Yeni dizi JANE BY DESİGN

Şu sıralar henüz 3.bölümü yayınlanan bir dizi çekti ilgimi JANE BY DESİGN abcfamily de yayınlanmaya başlanan bir ABD dizisi komedi dram.Çok eğlenceli, biraz gossipgirl tadında yani sürekli modayı çağrıştırdığı için.Konusu ise ;  16 yaşındaki lise öğrencisi Jane herkesten gizli bir şekilde 20 yaşındaymışcasına moda sektöründe tasarım asistanı olarak çalışmaya başlar. . Artık, iş ve okul yaşamını dengelemek ve sırrını korumak zorundadır. Eğlenceli çoook eğlenceli bir dizi öylesine bir izleyim dedim yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekler oldum.





Dizideki tasarımlara hayran kalacaksınız.Özellikle Jane karakterinin çalıştığı yerde hazılanan koleksiyonlar defileler hazırlanış şekilleri insanı alıp oraya götürüyor.Ben sevdim.






2 yorum:

  1. Boyle bir diziden haberim yoktu,artik izleyecegim. Guzel bir seye benziyor..
    www.whiteperla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende cok sevdim begendim tbikii.Blogunu yeni kesfettm bu arada.Bende beklerim blogumaa:)

    YanıtlaSil