24 Ocak 2012 Salı

LİLA KUTU TAM BANA GÖRE

Daha önce yurtdışında böyle uygulamalar olduğunu duymuştum ama Türkiyede de yapıldığını bilmiyorum.Araştırmaya başladım ve Lilakutu beni cezbetti açıkçası.Kutunun şıkığına itinayla hazırlanışına diyecek birşey yok zaten ama içendekiler ve markalar harika bence.Hepsini denemek ve keşfetmek istiyorum.Hemen bu ay kayıt için koştum fakat üzülerek baktım ekrana çünkü kayıtlar bitmiş talep çok anlıyacağınız ama.İlk fırsatta mart ayında lilakutu benim olacak diyoruuum.Sizlerle tek tek paylaşacağım burada.





ayrıntıları merak edenler için internet sitesinde videolar da var :)

4 yorum:

  1. Lila güzel renktir, asildir yani :)

    YanıtlaSil
  2. canım bende mart kutumu bekliyorum . Kozmetik ürünlerinin dibini göremeyen biri olarak bu boy ürünler almak harika bir de uygun fiyata + her ay hediye geliyor kendi kendimizede olsa insan mutlu oluyor.

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle en güzelide içeriğinin sürpriz olması kendimize hediye:)

    YanıtlaSil