16 Ocak 2012 Pazartesi

VİNTAGE ÇILGINLIĞI




Babaannenizin annenizin eski dönemlerde giydiği kıyafetler varsa keşfetme vakti geldi.Hemen size uygun olanlarını denemeye başlayın yada terziye verip birkaç değişiklikle üstünüze göre yaptırın.Ben annemin az da olsa kenara koyup sakladığı giysilerden 2 parça ayarladım kendime.harika bir gömlek omuzlarını biraz yaptırdım.ve yine tam 60lardan kalma bir gömlek daha ama ben onu kazak üzerine ince ceketmiş gibi kullanmaya karar verdim.Bir ara fotoğraflarını paylaşırım.Bunların dışında eski takunya topuklu ayakkabılara ispanyol paça pantolonlara da bayılıyorum.Zaten 2012 sezonunda ispanyol paça pantolonlara bol bol yer verilecek gibi.Uzun kısa bol kazaklarla ve tabiki topuklu ayakkabılarla harika oluyor.Ben bir tane edindim hemen KOTON mağazalarında bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder