10 Ocak 2012 Salı

Sevgililer Günü Hediyesi - Beyonce Heat 100 ml


Sevgililer Günü Hediyesi - Beyonce Heat 100 ml



14 Şubat 2012 sevgililer gününde kendisine veya sevgilisine Beyonce Heat hediye etmek isteyenler??

Beyonce Heat 100 ml için çekilişe katılma şartları çok kolay.

1. Blogunuz varsa beni takip etmek ve çekilişi duyurmak, twitterınız varsa beni takip etmektık tık veya facebooktan sitemin linkini paylaşıp hediye çeki kampanyasını duyurmak

2. Bu yazıya yorum bırakmak (çekilişi random.org'dan yorumlar üzerinden yapıcam) ve Beyonce hakkında herhangi bir bilgi/düşüncenizi paylaşmak. (örn en sevdiği renk kırmızı, uğurlu sayısı 4, bence sarı saç ona gidiyo/gitmiyo gibi... eğlenceli olur diye düşündüm)

Çekiliş sonuçları 14 Şubat'ta bu sayfadan açıklanacak.

Kargo ücreti bana sevgili ayıcığım Gündüz'e ait.

Hadi sizi bekliyorum!!!! :)

http://www.guzellestirbeni.com/2012/01/sevgililer-gunu-hediyesi-beyonce-heat.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder