17 Ocak 2012 Salı

SPOR SALONUNDA ŞIKLIK

Kışın spor yapmak için en uygun yerler spor salonları.Bende bu kadar tembellik yeter artık deyip bir silkindim kendime çeki düzen verdim.Artık biraz sıkılaşmak gerektiğinden spor salonunda aldım soluğu.3aylık yazıldığım spor salonuna gidip gelirken giymeye güzel birşeyler almak gerekir diye düşündüm ve araştırmalara başladım.
Yeni bir ayakkabı yeni bir spor çantası ilk sırada benim için.




Lacoste un ayakkabılarına bayılıyorm. Sadece spor için değilde günlük şıklık için bence en kullanışlı tasarımları olan marka diyebilirm. Jean lerle ve şık tişörtlerle bu ayakkabılarımı giyip arkadaşlarımla bir kafeye gittiğimde kendimi hem rahat hem güzel hissediyorum.Her zaman şıkır şıkır giyinmek bana göre değil.Yukarıdaki beyaz ayakkabıyı yazın almıştım kış için de siyahını aldım.

vee yeşil çantanın şu sıralar çok moda olan kutu çantalardan olması ve  tabiki müthiş yeşil rengiyle bence harika.Bu modeli boynerin internet sitesinde gördüm gerçekten çok şık.Ama benim spor kıyafetlerim sanırım buna sığmaz:)






Bunlarda PUMA ve REEBOK tan seçtiğim alt üstler.Ben pembe den vazgeçemiyorum.Spor yaparken sanırım bana enerji veriyor:) Koyu renk eşofman üzerine renkli renkli tam bana göre.Ama yinede beyaz renk sporda kurtarıcır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder