23 Ocak 2012 Pazartesi

PROJE HAFTASII BEN BEN OLMAKTAN ÇIKTIM



Çok çok çook yoruldum.Bu hafta beni benden aldı.Bu mesleği ben yapabilecekmiyim yaparsam nasıl bir hayatım olacak işte bu proje haftalarında görebiliyorum önümü.Tamam kabul ediyorum biraz son zamana sıkıştırıyorum her işimi ama son 48 saattir masa başında bilgisayar ekranında olmak hiç uykusuzz .. Bakımsızlığım hat sahfada bunu söylememe gerek yok herhalde duş alacak zaman bulamıyordum neredeyse:)) neyse ki bitti sınavlar bittii tatil başlıyor benim için yarın güzel güzel valizimi hazırlayıp annemin kollarına atacağım kendimi.Eski odamı da çok özledim.Evimin kokusunu...Ay çok dram oldu bu sözlerde ama gerçekten öyle:) 
Bakımsızlıktan ölüyorum demiştim şimdi şöyle güzel güzel dinlenip bol bol uyuyup kendimi bakıma sokarım bir güzel.Eski arkadaşlarımla görüşüp güzel güzel yazılar yazarım artık.hehe gerçi uzun yolculuk ve valiz hazırlama sıkıntım var.Hava bizim oralarda daha soğuk, montlar botlar onu mu alsam bunu mu alsam her seferinde doldurup çoğunu giymeden geri getiriyorum.En sıkıntılısı da ayakkabı olayı.çizme gerekiyor ama bot da lazım e tabi topuklu bir bot da gerekebilir spor ayakkabısız olmaz derken doluyor.3hafta tatilim eminim 2haftası evden çıkmam bile, öylesine çok özledim evimi.çok sızlandım çook ..
gece postu oldu bu 
iyi geceler iyi geceler

1 yorum: