22 Eylül 2012 Cumartesi

Sonbahar Parçaları/2 MASKÜLEN AYAKKABILAR

Maskülen kelimesi fransızca erkek anlamında kullanılan bir kelime ve biz genellikle moda stil ve belki karakter tanımlamalarında çokça kullanıyoruz.Fakat benim aklıma maskülen deyince erkeksi ama şık giyinmiş stiller geliyor.Maskülen ayakkabı deyincede bildiğimiz erkeklerin takım elbise ile kullandıkları klasik ayakkabılar.Normalde çok yadırgayabileceğim bu tarzı gördükçe gördükçe sevmeye başladım.Zaten 2012 Sonbahar modasının başını çekiyor diyebilirm.Daha geçen yıl oxfordlarla başlayan bu moda aynen devam ederken loafer ayakkabılarla buluştuk.Evet topuklu loaferlerle ilgili daha önce burada yazmıştım.Fakat bu sefer tam bir klasik ve maskülen loaferlerden bahsediyorum.İşte size aşık olduğum modeller.Genellikle ulaşılabilir markalar olmasına özen gösterdim.Zara,p&b,nursace,massimo dutti..








Tam bir klasik erkek ayakkabısı dedim ama tabiki bizim için taş tuş renk püskül koymadan olmaz:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder