20 Eylül 2012 Perşembe

Eylülde ALAÇATI

Havalar her ne kadar biraz serinlemiş olsa da İzmir de yaşıyorsanız Eylül ayı demek tatil demektir.Özelliklede benim gibi bunaltıcı sıcakları sevmiyorsanız gezip dolaşmak için en güzel zamanlar başladı.Bende bu haftasonumu küçük bir alaçatı tatiliyle değerlendirdim.Güne güzel bir kahvaltıyla başlayıp sokaklarda  gezdim,


Çok şirin bir aile işletmesi olan bu mekanın dekorasyonuna kadın eli değdiği her halinden belliydi. çok şık örtüler saksılar ve özenle hazırlanmış kahvaltısı mükemmeldi.




 marin marin




Alaçatının birbirinden güzel dükkanlarını gezmeden duramadım.İncik boncuk süsler hepsi alaçatının ruhunu yansıtıyor.


Güneşlenmek için güneşi her ne kadar beklesem de yüzünü biraz gösterip gitti.:) Bu da plajda güzel bir uyku keyfi demek benim için








İmren de sakız tatlısı yemeden dönülmezmiş bende daha önce tatmadığım bu tatlıyı yerken yaee çok güzelmiş deyip durdum zaten herşey damla sakızlı kurabiyeler, türkkahveleri mmm 


  Alaçatıya yolunuz düşerse bu restoranta mutlaka uğrayın.Karina balık restorantı tam bir yunan adaları havasındaydı atmosferi müzikleri yemekler herşey şahane.Masaya gelen kalamata zeytini, egenin yöresel yemeklerinden kabakçiçeği dolması ve daha birsürü şey lezzetli olmayan hiçbirşey yoktu diyebilirm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder