11 Eylül 2012 Salı

Sonbahar Parçalarını İnceleyelim / SWEATSHIRTS

Sonbaharın bu ne geldim ne gittim zamanlarında giyebildiğim en sevdiğim stil şort + sweatshirt kombinleri.Bazen sadece geceleri bazende kapalı ve serin günlerde üzerimize geçirebileceğimiz yumuşacık sweatler olmazsa olmazım.Ama nasıl kombinlemeli şık mı spor mu bir sürü seçenek..
öncelikle sweatshirt deyince aklıma gelen ilk GAP sweatler tabiki, her ne kadar klasikleşmişse de logolu olanlarını hala çok seviyorum





yine her sezon olduğu gibi rengarenk sweatshirtler pull &bear da yine çeşit çeşit







 Kenzo kaplan sweatlerini unutmamak lazım son zamanlarda NFW sokak stillerinde de oldukça karşımıza çıkıyor ben özellikle koyu yeşil rengine bayıldım 






Yok ben sportif sevmem her zaman şıklığımdan ödün veremem salaşlık bana göre değil diyenlere sezonun en güzel rengi ojelerde de çok kullanılan metalik gri bu sweatshirte de bayıldığımı söylemek istiyorum.ACNE nin bu sweatshirtünü yine Şirin Ediger Bayulgenin stiliyle paylaşmak istiyorum 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder