14 Nisan 2012 Cumartesi

DIY PROJE : Püsküllü tişört yapımı

Gecen günlerde aldığım püsküllü tişört gibi bir tane de kendim yapmak istiyorum demiştim.Püsküllü tişörtleri çok seviyorum küçüklüğümü hatırlatıyor :) 90lar döneminde de moda olan bu parçaları severek kullanacağım gibi geliyor.İşte birkaç yıl önce aldığım bir tişörtüm.Yapmayı düşünüyorsanız eğer öncelikle;
Hafif bol kesimi olan bir tişört tercih edin.


Öncelikle tişörtünüzün alt kısmındaki kıvrık dikişli yerini kesin.Daha sonra yaklaşık 10-12cm boyunda ben göz kararı yaptım biraz:) şeritler halinde kesmeye başlayın.Ben yapmadım ama isterseniz uçlarına minik tahta boncuklardan da geçirirseniz sezonun kızılderili modasına daha da yaklaşmış olursunuz.Bittikten sonra tişörtünüzü yıkarsanız püsküllerin daha güzel bir şekilde kıvrıldığını görürsünüz.Yeni kesilmiş gibi durmaz:)

işte size eğlenceli bir tişört ister kot gömleğinizin içine giyin, yazın kot şortunuzun üzerine de güzel durur yada evde kullanın eşofmanınızla güzel bir kombin olabilir:)
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder