7 Aralık 2012 Cuma

GARNİER den gelen hediyelerim

Garnier ürünlerim elime ulaşalı çok olmuştu fakat biraz kullandıktan sonra yorumlarımı yapmak istedim.


Gelelim ürünlere:
Garnierin BB kremini çok merak ediyordum bu vesileyle kullanma fırsatım oldu.Gerçekten muazzam.Bir kere benim gibi ağır makyaj sevmeyenlerdenseniz çok doğal bir cilt görünümü sağlıyor.Kullanımı fondotenlerden farklı olarak krem olduğu için sanırım ciltle bütünleşen bir görünüm elde ediliyor.Ben sevdim orta ton cildime tam uygun oldu.



Garnier Saf&Temiz 3ü bir arada güzel bir peeling jel bu tarz ürünleri çok fazla kullanmıyorum ben dağa çok doğal maskeler yapma taraftarıyım fakat bu ürünü birkaç kez kullandım.
Saç boyasına gelince saçlarımı hiç boyamadığım için bunu deneme şansım olmadı ancak annemin üzerinde denemeyi düşünüyorum:)
Favorim BB Krem,  Garniere Teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder