9 Kasım 2012 Cuma

SICACIK ELDİVENLERin günü geldi

Sonunda kış geldi, aslında kışı çok sevmesemde böyle eldivenmiş şemsiyeymiş gibi gibi aksesuarlarla kendimi kandırıp sevmeye çalışıyorum.Özellikle ince deri eldivenleri hemen hemen her markada görmek mümkün herkesin sevebileceği bir tane vardır diye düşünüyorum ki ben çoğunu beğendim.






MANGO
79,99TL
MANGO
                                                                           94,99TL

MANGO
 109,99TL

İPEKYOL

TWİST

ZARA
99,95TL

ZARA
129,95TL

ZARA
79,95TL

ZARA
49,95TL












4 yorum:

  1. ah tam da aradığım şey! çok yararlı bi post olduu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yoğun istek üzerine fiyatlarınıda şöyle bir araştırdım:)

      Sil
  2. en sondaki zara bide twist te güzelmiş MESELA.))

    YanıtlaSil