29 Şubat 2012 Çarşamba

TURUNCU

O gün uyandığımda keyfim ve enerjim yerindeyse elim hep turuncu eşyalarıma gidiyor.Sonbaharda kızaran yaprakların rengini hatırlattığından kullanmayı seviyorum toprak renkleriyle hatta kahverengiyle.Kışın ise herkesin siyah ve gri giyinmesinden bunalıyorum turuncu bir ceket o gün sıyrılmanız için bir fırsat.Vee tabiki ilkbahar, güneşin rengi ,artık güneş kendini gösterecek ya hemen turunculara bürünesim geliyor.Hele ki yazın için bronz tene soft turuncu bikini:)Yani kısacası dört mevsim vazgeçilmezim.




Turuncunun canlı renklerini çok sevsem de sanırım bu ilkbahar yaz sezonunda daha uçuk renklerini göreceğiz gibi duruyor.Özellikle ZARAnın ve KOTONun koleksiyonlarında sıkça yer verdiği soft turuncu blazer ceketlere bayıldım.

Renk cesareti olmayanlar için ise en azından aksesuarlar diyorum.Çünküü bence swatch un renk renk saatlerine kimse hayır demez;)

Hele ki makyaja gelecek olursak da turuncu göz farı yada hafif turuncuya kaçan allıklar bence en çok bronz tende güzel duruyor.Yine zevk meselesi ama ben daha cok yazın tenim güneşten hafif yandığında bu tonlarda makyajı çok seviyorum.
Turuncu göz farı kullanıyorsanız da uçuk pembe ruj favorim:)




PRADA Candy de kullanıldığı gibi bu yıl turuncu ve pembe :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder