Maybelline New York 13 Eylül
Fashion Night Out etkinliğinde Bağdat caddesinde en çok trafik yaratan alana
sahipti. Lanse ettiği BB krem ve Feather Look maskara tanıtımlarına
yoğunlaşarak katılımcılara ürünlerin Maybelline Make up artistleri tarafından
uygulanmasını sağladı. Aktivite öncesinde https://www.facebook.com/maybellinenyturkiye
adresinden duyuru yaparak, kendilerine mail atan 30 kişiye ücretsiz makyaj
uygulama şansı sunan markanın make up artistleri, gece boyunca 250’den fazla
kişiye makyaj uygulaması yaptı.
BB krem ile maske gibi bir
görünüm oluşmadan tenindeki kusurları kapatarak taze bir görünüme sahip olan
her yaştan katılımcı, ürünün satışa sunulacağı zamanı sordu. Maybelline New
York’un 4 farklı renk seçeneği sunan ve 8 farklı özelliği ile bir kadının
tenine dair istediği her şeyi bir arada sunan Dream Fresh BB krem Eylül ayı
içinde satışa sunulmuş olacak.
Maskara denince kadınların ilk aklına gelen markalardan biri
olarak Maybelline New York “Kuş tüyü gibi yumuşak” sloganıyla çıkardığı jel
köpük teknolojisine sahip maskarası Feather Look’un yumuşaklığını hissettirmek
için Bağdat Caddesi’ndeki alanına büyük ve yumuşacık kuş kanadı getirmişti.
Binlerce insanın Maybelline New York Feather Look kanadının önünde çektirdiği
fotograflar gece boyunca Facebook’ta en çok paylaşılanlar arasındaydı. Ürünün
üstünde bulunan yeşil kuş tüyü sembolünden ilham alınarak oluşturulan kuş
kanadı genç-yaşlı, kadın-erkek herkesin ilgi odağı olarak, kanat ile fotograf
çektirmek isteyenler tarafından kuyruklar oluşmasına sebep oldu.
Maybelline New York dikkat çeken uygulamalarıyla Bağdat
cadde’sindeki Fashion Night out aktivitesinin en ilgi gören markalarından
biriydi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder